Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Digital Art / Hobbyist Beta Tester (๑⊙౪⊙๑)งUnited States Groups :icontheprincessproject: ThePrincessProject
A Princess Artbook
Recent Activity
Deviant for 2 Years
Premium Member 'til Hell freezes over
Statistics 222 Deviations 11,529 Comments 30,598 Pageviews

whats going on?!



I'm working on this...


:iconpunkion:

  • Mood: Excited
  • Listening to: Mexican music here at the resturant
  • Reading: pples tweets
  • Watching: My fone screens
Hello hello! Punkii here!
I'm currently trying to finish the art design trades that I am doing with the lovely pple from the previous journal  I will update soon!

But hey! Once done i will get started with the comic! But I will do it slowly so it won't look rushed or something lol. I will also join a few groups ehehe!^^ I know it's abit too much but Heyyy who can't stay away from rping..except I need to be more active haaaa!:iconcraiplz:
Groups I'm in and will continue to try to be active! If you are in one of these two or both just note me your skype or LINE!
:iconmortuus-finem::iconmaskedmenparty:
Wanna rp with me??

Groups i will try joiningg
:icondramaticalpokemon::iconproject-overkill:
Who is planning on joining?? 0v0

I plan to make a mini private or semi private group with pple I hope to become close with in the future - its going to be a almost zombie apocalyptic with superheros...i like them both so why not combine the two heehee! Hope pple are into drama action and love in between genres!^///^

I know it seems like alot but heeyy I'm working on things very slowly so i wont have to stress over it, and if you rp with me, you are not obligated to draw anything unless you want to but please DONT TELL ME TO DRAW EVERYTHING WE RP'D DOWN CUZ HEY! Nobody has time for just free art- we both have to do it when we both feel like drawing - no obligation and no begging cuz i don't want friends like that please and thank you- lets just have fun getting to know each other and having fun with rping!

gonna get a second job so i may start catching up on some things to pay off. then back to commissioning when i get wifi bak after im done with the art trades. sorry friends for being gone this long... 

62%
8 deviants said but things are ok with me and hope everyones ok too
38%
5 deviants said srsly missing you all on da
0%
No deviants said missing my drawing life

MANGA STUDIO or PHOTOSHOP for making comics/manga??? I am also doing comic works in the side and got only the typing done in my few free times, i want to know which is best for making good and easy comics?? 

51%
20 deviants said manga studio ( $50 for debut i think)
23%
9 deviants said paint tool sai(free cuz i have it)
21%
8 deviants said photoshop (free cuz i already have it
5%
2 deviants said comments for which you think is easier to make good comics with^^ i tried with sai and it worked out wonderfully! is it possible to have sai transfered files onto mangastudio to do effects only?? help!!

Visitors

:iconharis-san:
haris-san
Sep 17, 2014
1:39 pm
:iconlanaaruu:
Lanaaruu
Sep 17, 2014
10:35 am
:iconwebuiltthiscity:
WeBuiltThisCity
Sep 16, 2014
1:40 pm
:iconnia878:
nia878
Sep 16, 2014
12:46 pm
:iconliel08:
liel08
Sep 16, 2014
9:35 am

Comments


Add a Comment:
 
:iconskeyestorm:
SkeyeStorm Featured By Owner Aug 30, 2014  Hobbyist Artist
:iconllamadplz:
Reply
(1 Reply)
:iconastro-slime:
astro-slime Featured By Owner Aug 19, 2014  Hobbyist Digital Artist
I miss my babbyy so hard.....
Reply
(2 Replies)
:iconfraizy-sama:
Fraizy-Sama Featured By Owner Aug 7, 2014  Hobbyist General Artist
yo!:iconheplz:
Reply
(1 Reply)
:iconhipstersenpai:
HipsterSenpai Featured By Owner Jul 24, 2014  Hobbyist Digital Artist
Omg punki bae. Youre joining the volleyball group??? Me tooooo omg also ur zombie and superhero group I look forward to stalking it :icontearplz::
Reply
(1 Reply)
:iconloli-milk:
Loli-Milk Featured By Owner Jul 24, 2014
:heart:
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: